Vsebina:
Društvene novice
- Plačilo letne SLODRE članarine
- Dogodki v soorganizaciji SLODRE v 2025
- Upravni odbor SLODRE sprejel sklep za predlog nagrade Pedagoškemu inštitutu
- SLODRE partner pri izdaji zbornika
EERA novice
- EERA vabilo za vse doktorske študente in raziskovalce na začetku kariere
- EERA zapustila socialno omrežje X (bivši Twitter)
Domače novice
- Priznanje Prometej znanosti za leto 2024 tudi za UP PEF
- CEPS Journal
- Nove epizode PEFcast
- Javni razpis za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere
- Web of Science Research Assistant: Vabilo na testiranje in predstavitev orodja
- Nov spletni vodič za raziskovalce
- UNESCO katedra o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj na PEF UL je gostila prof. Michaela Andrewa Ranneya z Berkeley School of Education (Univerza v Kaliforniji)
- Dr. Tomaž Grušovnik, prejemnik Zoisovega priznanja
- Obisk dr. Danijele Horvat Samardžija in študenta Matica Matka v Državnem zboru
- Novosti iz Založbe UM
Mednarodne konference
- Gender Stereotypes and Equality in the Context of Education II
- EARLI Conference 2025
- Mednarodna konferenca ATEE
- Mednarodna konferenca OMEP
- ICERI2025, the 18th annual International Conference of Education, Research, and Innovation
- International Scientific and Artistic Conference - Rethinking Childhood IV: Towards Transdisciplinarity
- 30th congress of the German Educational Research Association
Drugo
- EASSH objavil dokument z naslovom »Čezmejno raziskovalno sodelovanje: primerjalna prednost EU – osredotočenost na državljane in družbo«
Novi doktorji znanosti na področju edukacijskih ved
Novi redni profesorji na področju edukacijskih ved
--
DRUŠTVENE NOVICE
Plačilo letne članarine
Člane društva vabimo prijazno pozivamo k plačilu letne članarine, ki še naprej znaša 10 eur. Članarino lahko poravnate osebno v gotovini pri blagajniku na sedežu društva, ali jo nakažete na bančni račun društva: IBAN: SI56 0201 0025 9548 589 (NLB d.d.), po novem pa omogočamo tudi plačilo s kartico:
Dogodki v soorganizaciji SLODRE v 2025
- Pedagoški inštitut (PI), Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE) ter Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani organizirajo znanstveno konferenco z naslovom »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Upad različnih pismenosti v Sloveniji – izzivi in priložnosti«. Konferenca bo v sredo, 17. 9., in četrtek, 18. 9. 2025, v prostorih Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Aškerčeva 2, Ljubljana). Na konferenci bodo kot vabljeni predavatelji sodelovali ddr. Zdenko Kodelja (Pedagoški inštitut, Ljubljana), dr. Zdenko Medveš (Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta) ter dr. Igor Ž. Žagar (Pedagoški inštitut, Ljubljana). Konferenco pa bomo zaključili z okroglo mizo z naslovom Učenje iz rezultatov: Kako mednarodne raziskave izboljšujejo slovensko izobraževanje?
- Znanstveni simpozij - Didaktika: med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, 8. 9. 2025. lokacija: Filozofska fakulteta UM in Pedagoška fakulteta UM, Koroška cesta 160, Maribor
- mednarodni znanstveni in strokovni sestanek: Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe, 21. 11. 2025, lokacija: Pedagoška fakulteta UM, Cankarjeva 5, Koper
- Simpozij - Bralni vzori: Bralne navade pedagoških in knjižničnih delavcev, 11. 9. 2025, lokacija: Pedagoška fakulteta UM, Koroška cesta 160, Maribor
Upravni odbor SLODRE sprejel sklep za predlog nagrade Pedagoškemu inštitutu
Upravni odbor društva je maja 2025 na dopisni seji sprejel sklep, da potrjuje predlog za podelitev državne nagrade v šolstvu Pedagoškemu inštitutu.
SLODRE partner pri izdaji zbornika
SLODRE kot partner pri izdaji zbornika povzetkov z naslovom Didaktika; Med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, ki bo izšel pri Univerzitetni založbi Univerze v Mariboru v juniju
EERA NOVICE
EERA vabilo za vse doktorske študente in raziskovalce na začetku kariere
Skupina mladih raziskovalcev v okviru EERA vabi vse doktorske študente in raziskovalce na začetku kariere, da se pridružijo na seznam e-naslovov, da bi vas lahko obveščali o webinarjih in drugih možnostih povezovanja raziskovalcev na področju edukacije, ki so na začetku kariere. Če želite prejemati vabila in druge informacije pošljite mail v angleškem jeziku na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
EERA zapustila socialno omrežje X (bivši Twitter)
Cilj EERA je spodbujati visokokakovostne raziskave na področju izobraževanja. Da bi to dosegli, si EERA prizadeva za čim bolj resnično, etično in spoštljivo komuniciranje. Na žalost se je družbena medijska platforma X (Twitter) vse bolj izkazala za platformo, ki je znana po širjenju napačnih informacij in dezinformacij ter dopuščanju sovražnega govora in škodljive retorike. Zato se je EERA po zgledu drugih univerz in raziskovalnih centrov (več kot 60 samo v Nemčiji), uglednih evropskih časopisov in številnih znanih akademikov odločila, da bo konec maja izbrisala svoj račun na platformi X. Aktualni mediji na katerih sodeluje EERA:
- EERA Blog: https://blog.eera-ecer.de/
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/eeraedu
- Bluesky: https://bsky.app/profile/ecer-eera.bsky.social
- Mastodon: https://bildung.social/@EERA
- Facebook: https://www.facebook.com/people/EERA-European-Educational-Research-Association/100064013434493/
- YouTube Channel: https://www.youtube.com/@EERAedu
DOMAČE NOVICE
Priznanje Prometej znanosti za leto 2024 tudi za UP PEF
Slovenska znanstvena fundacija je za izjemno komuniciranje znanosti z različnimi javnostmi, še posebej s splošno javnostjo nagradila UP PEF. Na slavnostni podelitvi, ki je potekala 17. junija 2025 na Slovenski akademiji znanosti in umetnosti (SAZU), so bili med nagrajenci kar trije predstavniki Univerze na Primorskem. Priznanja so prejeli: dr. Neža Čebron Lipovec (UP FHŠ), dr. Peter Glasnović (UP FAMNIT) in Raziskovalno-razvojna enota predšolske vzgoje UP PEF, pri kateri so moči združili UP PEF, Mestna občina Koper in Vrtec Koper. Raziskovalno-razvojna enota predšolske vzgoje Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (RA-RA PV UP PEF) je prva raziskovalno-razvojna enota predšolske vzgoje v Sloveniji, ki povezuje raziskovanje (Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem), predšolsko vzgojo (Vrtec Koper) in lokalno skupnost (Mestno občino Koper). Več: https://www.pef.upr.si/sl/novice/2025061815182981/priznanje-prometej-znanosti-za-leto-2024-tudi-za-up-pef
CEPS Journal
Izšla je prva tematska številka Revije Centra za študij edukacijskih strategij (CEPS Journal) v letu 2025, in sicer na temo Teacher Education in the Nexus Between Digital Transformation and Internationalisation. Urednika tokratne številke sta bila dr. Vasileios Symeonidis in dr. Maria Impedovo. Prispevki številke so v celoti dostopni na spletni strani revije: https://cepsj.si/index.php/cepsj/issue/view/59. Vljudno vabljene in vabljeni k branju.
Nove epizode PEFcast
PEFcast je podkast Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, namenjen vsem učiteljem, vzgojiteljem, študentom, bodočim študentom in kolegom zaposlenim na fakultetah, ki bi želeli prisluhniti aktualnim vsebinam s področja vzgoje in izobraževanja:
- PEFcast 7. epizoda: Trajnostni razvoj v vzgoji in izobraževanju. Tokratni gost PEFcasta je redni profesor na Pedagoški fakulteti univerze v Ljubljani, dr. Gregor Torkar. Je prejemnik nagrade za izjemne dosežke na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja v letu 2019. Profesor Torkar se v svojem pedagoškem in raziskovalnem delu največ ukvarja z biologijo, trajnostnim razvojem, varstvom naravne dediščine. Je predstojnik UNESCO katedre o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj. V pogovoru izpostavljava pomen znanja o ekologiji, pomen razvoja odnosa do okolja v najzgodnejšem otroštvu, o hišnih ljubljenčkih in skrbi zanje kot pomembnih oblikovalcih odgovornega vedenja do okolja, o primerjavi med Slovenijo in Japonsko na področju trajnostnega razvoja ter seveda njegovi vlogi v UNESCO. Več: https://www.youtube.com/watch?v=CQYnT9WHxo8
- PEFcast 8. epizoda: Ali psihoterapija sodi v šolski prostor? V tokratni epizodi PEFcasta je govora o predlogu Zakona o psihoterapevtski dejavnosti, ki predvideva, da se bo psihoterapija med drugim izvajala tudi v šolstvu. Govorili smo torej o tem, ali psihoterapija sodi ali ne sodi v šolski prostor. Gosta sta bila predstojnica oddelka za socialno pedagogiko PEF UL dr. Darja Zorc Maver in dr. Tomaž Vec, ki sta skupaj z dr. Mijo Marijo Klemenčič Rozman, soooblikovala izjavo pedagoških strok o vključevanju psihoterapije v VIZ institucije.. Več: https://www.youtube.com/watch?v=_FcbdnMvHwk
Javni razpis za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere
Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije je dne 6. 6. 2025 objavila Javni razpis za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere (JR RZK). Posamezna JRO se lahko, ob upoštevanju vsebinskega področja, ki ga pokriva, prijavi večkrat. Vsaka prijava predstavlja en raziskovalni projekt, vezan na enega raziskovalca, ki ga ob prijavi navede z imenom in priimkom. Prijavitelji lahko z imenom istega kandidata oddajo zgolj eno prijavo. Več: ARIS - Inovacije - JAVNI RAZPIS ZA SPODBUJANJE RAZISKOVALCEV NA ZAČETKU KARIERE (kratica javnega razpisa »JR RZK«)
Web of Science Research Assistant: Vabilo na testiranje in predstavitev orodja
Obveščamo vas, da je Institut informacijskih znanosti (IZUM) v sodelovanju s ponudnikom Clarivate omogočil testni dostop do novega orodja Web of Science Research Assistant, ki je na voljo od 1. junija do 30. junija 2025 na platformi https://www.webofscience.com/wos/woscc/basic-search. Web of Science Research Assistant je napredno orodje, podprto z generativno umetno inteligenco, zasnovano za učinkovitejše raziskovalno delo. Orodje omogoča: fleksibilno iskanje dokumentov z uporabo naravnega jezika; vodene namige in naloge, kot so "Razumi temo", "Pregled literature" ali "Najdi revijo"; edinstvene vizualizacije podatkov, vključno s trendnimi grafi, tematskimi zemljevidi in mreže sočasno citiranih virov. Orodje je bilo razvito v sodelovanju z raziskovalci in knjižničarji po vsem svetu ter temelji na zaupanja vredni zbirki podatkov Web of Science Core Collection™, ki zajema več kot 120 let znanstvenih publikacij in citatov
Nov spletni vodič za raziskovalce
V knjižnici UL PEF so pripravili nov vodič za raziskovalce, ki vam bo v pomoč pri iskanju ustrezne revije za objavo vašega znanstvenega članka. Vodič vsebuje tudi informacije o tem, kako preveriti, ali lahko za objavo v izbrani revij koristite vavčerje. Vodič za raziskovalce - iskanje ustreznih revij za objavo znanstvenega članka se nahaja na naslovu: https://vodici.pef.uni-lj.si/subjects/guide.php?subject=iskanjerevij
UNESCO katedra o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj na PEF UL je gostila prof. Michaela Andrewa Ranneya z Berkeley School of Education (Univerza v Kaliforniji)
UNESCO katedra o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj na Univerzi v Ljubljani je v torek, 27. maja 2025, gostila prof. Michaela Andrewa Ranneya z Berkeley School of Education (Univerza v Kaliforniji). V predavanju z naslovom “12 Vetted Ways, Using Good Information, to Upgrade Folks’ Global Warming Beliefs with No Polarization” je predstavil dvanajst preverjenih načinov, kako z uporabo kakovostnih informacij izboljšati prepričanja ljudi o globalnem segrevanju – brez povzročanja polarizacije. Posnetek predavanja: https://www.youtube.com/watch?v=leeljTzRSgQ
Dr. Tomaž Grušovnik, prejemnik Zoisovega priznanja
Med letošnjimi prejemniki Zoisove nagrade je izr. prof. dr. Tomaž Grušovnik, sodelavec UP PEF. Nagrada, ki je ime dobila po slovenskem raziskovalcu Žigi Zoisu, se v Sloveniji podeljuje od leta 1998 vsem izjemnim raziskovalcem, ki so s svojimi deli trajno zaznamovali znanstvenoraziskovalno in razvojno dejavnost v Republiki Sloveniji in pomembno prispevali k njenemu razvoju. Več: https://www.pef.upr.si/sl/novice/2024101411100886/dr-tomaz-grusovnik-prejemnik-zoisovega-priznanja
Obisk dr. Danijele Horvat Samardžija in študenta Matica Matka v Državnem zboru
Dr. Danijela Horvat Samardžija in študent predšolske vzgoje Matic Matko, sedaj diplomirani vzgojitelj predšolskih otrok, ki je konec marca uspešno zagovarjal diplomsko nalogo z naslovom Predšolski otroci spoznavajo demokracijo, ki jo je napisal pod mentorstvom dr. Horvat Samardžije, sta se v sredo, 18. junija 2025, odzvala na povabilo dr. Mirjam Bon Klanjšček, predsednice Odbora za izobraževanje, znanost in mladino, na srečanje v Državnem zboru. Več: https://www.pef.upr.si/sl/novice/2025061909545853/obisk-dr-danijele-horvat-samardzija-in-studenta-matica-matka-v-drzavnem-zboru
Novosti iz Založbe UM
- Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Analiza stanja v primarnem, sekundarnem in terciarnem izobraževanju [Generative artificial intelligence in education: An analysis of the state in primary, secondary, and tertiary education]
Avtorji: Marta Licardo, Eva Kranjec, Alenka Lipovec, Kosta Dolenc, Barbara Arcet, Andrej Flogie, Darja Plavčak, Milena Ivanuš-Grmek, Barbara Bednjički Rošer, Barbara Sraka Petek, Maruša Laure, https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882 - Bralni vzori: Bralne navade strokovnih delavcev v vrtcih, šolah ter knjižnicah [Reading role models: The reading habits of professional staff in kindergartens, schools, and libraries]
Avtorji: Dragica Haramija, Sabina Fras Popović, Sabina, Sonja Pečjak, Milena Ivanuš-Grmek, Petra Javrh, Polona Jančič Hegediš, Tjaša Jug, Miha Kovač, Marta Licardo, Monika Mithans, Mojca Puncer, Polonca Šek, Katarina Švab, Janja Usenik, Polona Vilar, Ines Voršič, Sabina Ograjšek, https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/968 - Z veseljem vas obveščamo, da je v partnerstvu z društvom SLODRE pri Univerzitetni založbi Univerze v Mariboru izšla elektronska in tiskana publikacija z naslovom: Didaktika: Med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, zbornik povzetkov (urednice: Marija Javornik, Milena Ivanuš Grmek in Monika Mithans). Publikacija je dostopna na https://press.um.si/ in na https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/981
MEDNARODNE KONFERENCE
Gender Stereotypes and Equality in the Context of Education II
Reka, Hrvaška, 4. 7. 2025
Simpozij Spolni stereotipi in enakost v kontekstu izobraževanja II je interdisciplinarna platforma, ki združuje strokovnjake z različnih področij, da bi skupaj razmislili o kompleksnem odnosu med spolnimi stereotipi in izobraževalnimi procesi.
Več informacij
EARLI Conference 2025
Graz, Avstrija, 25. 8. – 29. 8. 2025
Konferenca EARLI 2025 bo raziskala temo »Uresničitev potencialov skozi izobraževanje: oblikovanje uma in možganov za prihodnost«. Tema bo spodbudila interdisciplinarne razprave o večplastnih poteh, s katerimi lahko izobraževanje prispeva k razcvetu vsakega posameznika in družbe.
https://www.earli.org/events/earli2025
Mednarodna konferenca ATEE
Dublin, Irska, 26. – 29. 8. 2025
Letna konferenca evropskega združenja za izobraževanje učiteljev (ATEE) z naslovom The Making of Authentic Teachers in Ages of Artificiality? bo potekala od 26. do 29. avgusta v Dublinu na Irskem. Več o konferenci: https://atee.education/news/atee-2025-annual-conference-dublin-26-29-august-2024/
Mednarodna konferenca OMEP
Bologna, Italija, 16. 8. – 18. 8. 2025
Letna konferenca svetovnega združenja za predšolsko vzgojo z naslovom Arts and Culture in Early Childhood Education: Play, Expression, Participation.
https://www.omep2025.org/
ICERI2025, the 18th annual International Conference of Education, Research, and Innovation
Seville, Španija, 10. 11. – 12. 11. 2025.
The deadline for abstract submission is July 10th, 2025.
Več: https://iated.org/iceri
International Scientific and Artistic Conference - Rethinking Childhood IV: Towards Transdisciplinarity,
Zadar, Hrvaška, 28. 5. – 30. 5. 2026
Več informacij: https://conference.unizd.hr/childhoodzd2026/
30th congress of the German Educational Research Association
Minhen, Nemčija, 22. – 25. 3. 2026
Call for Papers
DRUGO
EASSH objavil dokument z naslovom »Čezmejno raziskovalno sodelovanje: primerjalna prednost EU – osredotočenost na državljane in družbo«
European Alliance for Social Sciences and Humaties (EASSH) je največje združenje za zagovorništvo in znanstveno politiko na področju družboslovja in humanistike v Evropi. Zavezništvo ima več kot 70 organizacij članic, vključno s širokim naborom disciplinarnih področij, deležnikov in univerz z vse Evrope – in zajema več kot 100.000 raziskovalcev. EASSH je aprila objavil svoj najnovejši dokument z naslovom »Čezmejno raziskovalno sodelovanje: primerjalna prednost EU – osredotočenost na državljane in družbo«. Dokument želi vplivati na razpravo o zasnovi evropskega financiranja raziskav in inovacij ter obravnava tri ključna vprašanja:
- Postavitev potreb državljanov in družbe v središče razprave: preusmeritev konkurenčnosti na družbeno blaginjo ter pravične in trajnostne družbe;
- Priznavanje temeljnega pomena sodelovanja v znanstvenih raziskavah kot stebra ustanovne filozofije EU;
- Izboljšanje multidisciplinarnih pristopov za krepitev rešitev za družbene, politične in gospodarske izzive, s katerimi se sooča EU.
Dokument je del serije prispevkov, ki jih EASSH razvija, da bi spodbudil koherentno naracijo o močnih naložbah v raziskave na področju družboslovja in humanistike v naslednjem večletnem finančnem okviru. Preberite dokument: Read the Position Paper
NOVI DOKTORJI ZNANOSTI NA PODROČJU EDUKACIJSKIH VED
Nataša Sorko je na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani pod mentorstvom red. prof. dr. Darje Zorc-Maver uspešno zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Dejavniki tveganja in zaščite pri psihosocialnem razvoju otrok iz družin s težavami z zasvojenostjo. Več informacij: Dejavniki tveganja in zaščite pri psihosocialnem razvoju otrok iz družin s težavami z zasvojenostjo; Elektronski vir; Risk and protective factors of psychosocial development of children from families with addiction problem : doktorska disertacija :: COBISS Plus
Živa Grafenauer Ekart je na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru pod mentorstvom izr. prof. dr. Tine Vršnik Perše uspešno zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Sodelovanje med šolo in domom s posebnim poudarkom na vlogi učenca. Več informacij: Elektronski vir; Cooperation between Home and School with Special Emphasis on the Role of the Student: doktorska disertacija; Digitalna Knjižnica Univerze v Mariboru (DKUM): https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=89044&lang=slv
Mag. Mateja Petek je na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru pod mentorstvom red. prof. dr. Majde Schmidt Krajnc in somentorstvom red. prof. dr. Mirana Lavriča uspešno zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom Vpliv inkluzivnosti rednih šol na socialno, čustveno in akademsko vključenost učencev z avtističnimi motnjami. Več informacij: Elektronski vir; The Impact of Inclusiveness in Mainstream Schools on the Social, Emotional and Academic Inclusion of Students with Autism Spectrum Disorder: doktorska disertacija; Digitalna Knjižnica Univerze v Mariboru (DKUM): https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=90567
Carmen Oven je na UP Pedagoški fakulteti zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom »Komuniciranje s starši otrok z okvaro vida« pod mentorstvom izr. prof. dr. Aksinje Kermauner in somentorstvom izr. prof. dr. Jerneje Herzog.
Maruška Željeznov Seničar je na UP Pedagoški fakulteti zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom »Spodbudno učno okolje za nadarjene učence« pod mentorstvom izr. prof. dr. Mojce Kukanja Gabrijelčič.
Nežka Sajinčič je na UP Pedagoški fakulteti zagovarjala doktorsko disertacijo z naslovom »Slušno-čustveno oblikovanje pri večpredstavnostnem učenju: Izobraževalni videoposnetki o lesu kot gradbenem materialu« pod mentorstvom prof. dr. Petre Dolenc in somentorstvom izr. prof. dr. Anne Molgorzata Sandak.
NOVI REDNI PROFESORJI, RAZISKOVALCI NA PODROČJU EDUKACIJSKIH VED
Nova redna profesorica za področje didaktika nemščine je red. prof. dr. Saša Jazbec, zaposlena na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru.
Nova redna profesorica za področje psihologije je red. prof. dr. Katja Košir, zaposlena na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru.
Novi redni profesor za področje sociologije je red. prof. dr. Andrej Kirbiš, zaposlen na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Novi redni profesor za področje pedagoška metodologija in statistika je red. prof. dr. Janez Jerman, zaposlen na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani.
Novi redni profesor za področje likovno izobraževanje je red. prof. dr. Tilen Žbona, zaposlen na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.
Nova redna profesorica za področje naravoslovno izobraževanje je red. prof. dr. Nives Kovač, zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.
Nova redna profesorica za področje pedagoška metodologija je red. prof. dr. Tina Štemberger, zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.
Nova redna profesorica za področje psihologija razvoja in učenja je red. prof. dr. Sonja Čotar Konrad, zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.
Novi redni profesor za področje filozofija vzgoje in izobraževanja je red. prof. dr. Tomaž Grušovnik, zaposlen na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.