VABILO na predavanje z naslovom: Empowering Pathways: Initiatives and Opportunities of the EERA Emerging Researchers' Group
- Details
VABILO na predavanje z naslovom: Empowering Pathways: Initiatives and Opportunities of the EERA Emerging Researchers' Group, ki bo potekalo kot uvod v 15. redno skupščino društva SLODRE, v torek, 25. novembra 2025 ob 15.00 na povezavi: https://uni-lj-si.zoom.us/j/5418326602
Vabilo k prijavi na razpis za priznanja PI in SLODRE na področju vzgoje in izobraževanja
- Details
Komisija za priznanja in nagrade Pedagoškega inštituta, v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE), za leto 2025 razpisuje:
- Priznanje za najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja,
- Priznanje za izjemne dosežke na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja,
- Priznanje za življenjsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja.
Read more: Vabilo k prijavi na razpis za priznanja PI in SLODRE na področju vzgoje in izobraževanja
EERA published the Keynote from dr. Zgaga on ECER 2025
- Details
Prva objava rezultatov OECD PISA 2022
- Details
Pred nami je javna objava prvih rezultatov mednarodne raziskave OECD PISA 2022. Raziskava PISA 2022 preverja bralno, matematično in naravoslovno pismenosti slovenskih 15-letnikov. V izvedbi leta 2022 je bilo glavno področje preverjanja matematična pismenost. Koordinator in izvajalec raziskave PISA v Sloveniji je Pedagoški inštitut.
Celebrating publication 'From Actors to Reforms in European Higher Education - A Festschrift for Pavel Zgaga': A Response From and Conversation With Pavel Zgaga
- Details
SLODRE kindly invites you to the event that will bring together authors contributing chapters to 'From Actors to Reforms in European Higher Education - A Festschrift for Pavel Zgaga', and Professor Pavel Zgaga to whom the Festschrift is dedicated. The book has been published as part of the Higher Education Dynamics book series with Springer Nature. Professor Pavel Zgaga will offer a brief response to the Festschrift followed by a conversation with the contributors and other participants.
